רוצה להיות BFF? הירשמי לניוזלטר שלנו!

ניחוח אישה

  |   27 בפברואר 2013

נכון שהיינו מתות לרכוש שמלה של צמד המעצבים המוכשר, או חליפה של ארמני או של איב סאן לורן? היי, אם אין לנו את האפשרות לקנות את הבגד שאנחנו חולמות עליו ובמקום המקור אנחנו מסתפקות בהעתק של זארה, נוכל לפחות להתנחם בבושם של אחד המעצבים הנחשבים!
תעשיית הבישום בעולם הבינה את הרעיון ומספקת לנו בשמים משובחים של מעצבים מובילים, כ-80% מהבשמים הנמכרים בעולם הם בשמי מעצבים.

מותג הבישום ויקטור אנד רולף הוא אחד מהם. הוקם בשנת 2005 ע"י צמד המעצבים VIKTOR HORSTING ו-ROLF SNOEREN. מאז, השניים חוו הצלחה מרשימה ברחבי העולם.
צמד המעצבים ויקטור ורולף בני ה- 43 זכו בפרס הראשון בפסטיבל אופנה צרפתי בהייר Hyères ב-1993, שנה לאחר שסיימו את האקדמיה לאמנות של ארנהם שבהולנד The Dutch Arnhem Academy of Art. לאחר שהקימו את המותג שלהם והשתתפו בפרויקטים של אופנה-פוגשת-אמנות בגלריות שונות, זכו ויקטור אנד רולף לתהילה בינלאומית ב-1999 עם קולקציית ההוט קוטור הראשונה שלהם בפריז כאשר הדוגמנית מגי רייזר הסתובבה סביב עצמה כשעליה, מעין "בבושקה" רוסית, עשר שכבות מתנשאות של שמלות מקושטות באבני חן.

"המנון האהבה", הקולקציה הלבנה שלהם "ready to wear" לקיץ 2002 הייתה תרגיל בפשטות ובשלווה, והם מתייחסים אליה כאל ה"הטבלה" שלהם לעולם האופנה. הם הביאו מימד שובב ליוקרה ולאלגנטיות, כשהם נותנים משמעות חדשה למילה "קלאסי". ויקטור אנד רולף מאמינים באמונה שלמה ש"הכוח האמיתי הוא כוח הדמיון".

"אנחנו באים ממדינה בה אין אופנה. אולי זה מה שנתן לנו את החופש שלנו" ויקטור אנד רולף מסבירים. "למזלנו הטוב אנחנו לא שייכים לאף אחד".
מציאת האיזון המושלם בין פנטזיה, שנינות, איכות, שלמות ומלאכת מחשבת מיומנת היא המקור להערכה ולשבחים המורעפים על מעצבי האופנה. הם תוארו ע"י העיתונות כ"נסיכי האופנה" או "איב סאן לורן החדש".

לאחר שלמדו את כל ההיבטים של אופנה ואמנות, הצמד ההולנדי אימץ את הסגנון הייחודי שלהם. הם משלבים את דקות האבחנה שלהם עם טוהר הגזרה ומוצאים את האיזון הנכון בין הקונספטואלי למסחרי. המופעים הראוותניים שלהם מעולם לא מעלו באמון של הנשים אותן הם מלבישים. לדברי שפרה פנטנוביץ, מנהלת חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל ישראל: "בעולם העסקי של מוצרי יוקרה המאויים ע"י בנאליות וסטנדרטיות, "ויקטור אנד רולף" מצליחים, לבטא חזון יצירתי של העולם ולהביע רגש לכל מה שהוא בלתי רגיל ורב רושם. זהו ערך מוסף שכולנו בלוריאל מאמינים בו".

ועכשיו אחרי כל הדיבורים נעבור לדבר האמיתי! על המדפים נמצאים שני הבשמים החדשים. ה-Flowerbomb הבושם ולנשים וה-SPICEBOMB לגבר.

"Flowerbomb" משמע פיצוץ פרחוני, שפע של פרחים היכולים לגרום לכל דבר להיראות חיובי יותר. עם השימוש, התווים הקסומים של הבושם מיד יעירו את החושים העמוקים ביותר, ויגרמו לך להרגיש כאילו את חיה את חייך בגן סודי משלך הרחק מהמציאות הקשה".
הבקבוק עוצב בהשראת תכשיט יוקרתי זוהר ואלגנטי עם פקק בגוונים של זהב וורוד. כמו יהלום הוא מכיל כוחות קסומים ומופלאים היכולים לשמור את סודותיהן של אלו המשתמשות בו.

הרחתי את הבושם ואכן הוא נותן פיצוץ של ריח שמעיר את החושים הריח נשאר חזק לאורך זמן ולא מתנדף מהר. הבקבוק מאוד יפה ומעוצב כמו יהלום…עוד אחת מהאהבות הגדולות שלנו..יהלום ענק שנמצא על השידה מה רע?

EDP – או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪ EDP – או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪ EDT                                                                                 – או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪ EDT – או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪

EDP – או דה פרפיום 50 מ"ל – 430 ₪ EDP – או דה פרפיום 100 מ"ל – 560 ₪
EDT – או דה טואלט 50 מ"ל – 390 ₪ EDT – או דה טואלט 100 מ"ל – 500 ₪

Spicebomb נולד מהמפגש המדליק בין שני אקורדים בעלי טונים מנוגדים למעשה: הראשון ממכר להדהים, אשר משלב תו מרכזי של תבלינים לוהטים – צ'ילי וזעפרן – עם השלמות הכל-כך גברית של עור וטבק, יחד עם הכוח הפראי והברור של וטיבר. השני נפיץ ומשלב תווים רעננים ופיקנטיים של ברגמוט ואשכולית, בשעה שתבלינים קרים – שרף ופלפל ורוד – משאירים את חותמם עם הנשיכה הקפואה שלהם".

והאריזה – נשק לפיתוי המוני מארז אופנתי, בעיצוב מלבני בגוון אפור-כסף ייחודי: מעוגן בחוק, טהור, אולטרה-גברי. שמו של הבושם Spicebomb חקוק בהדגשה על פס שחור מבריק, המזכיר את סרט הגרוגרן (משי עבה) האיקוני של ויקטור ורולף. ללא ספק, החותם של ויקטור ורולף מייחד את המארז הזה, אשר לא נותן כל רמז למה שנמצא בתוכו.
אני מודה שהריח משכר…מי שאוהבת ריחות של תבלינים (כמוני) תאהב את הגבר שלה הרבה יותר עם הבושם.

90 מ"ל - 420 ₪

90 מ"ל – 420 ₪

(את הבשמים ניתן להשיג ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן וניו-פארם)

כתבו לנו וספרו על מערכת היחסים שלכן עם הבושם הראשון. איך קראו לו? מתי קנית אותו? האם אהבת אותו? מתי נפרדת ממנו? ממי קיבלת את הבושם הראשון? או כל סיפור מצחיק, מרגש ומפתיע שקשור לבושם.

אלו מביניכן שיכתבו את הסיפורים המרגשים והמושקעים ביותר (פה בתגובה למטה) יזכו בדוגמיות של הבושם החדש! 



מיכל אופיר
מאפרת כ-14 שנה, מתמחה באיפור כלות ואירועים. פיתחה את שיטת האיפור Maximum u להתאמת גווני ומרקמי איפור.

הוספת תגובה