רוצה להיות BFF? הירשמי לניוזלטר שלנו!

תגלית השבוע: נסטיבלה

  |   15 ביולי 2013

כפי שרובכן ודאי כבר יודעות, אני מכורה לשופינג אונליין, ולא לקח לי הרבה זמן להיתקל באתר nastibella.com – חזונן של 2 ישראליות צעירות עם בגדים פשוטים, צבעוניים, יפים, והכי חשוב: ממש ממש ממש לא יקרים. מצאתי באתר הרבה שמלות קייציות צבעוניות ומגניבות שיכולות לשמש כל אחת מאיתנו בעונה הרותחת, ואפילו קטגוריה של שמלות שחורות שיכולות להיות שימושיות לעונת החתונות הקרובה.

האתר מבצע משלוחים חינם לכל הארץ והמחירים בו עממיים לכל דבר, מה שגרם לי להסתקרן ולקחת את בעלות המותג לשיחה צפופה:

אז… מי אתן?
רוזי ועדי, סטודנטיות, בנות 27, מאזור המרכז. עד היום דיילות באל-על ומשוגעות על שופינג ("אין על הקניות בלונדון" ועד ש"הכרטיס אשראי כבר לא עובר").

מה הביא אתכן להתעסק באופנה ישראלית? (למרות כל הקשיים והמלעיזים)
לאחר פרישתנו מעבודתנו ב"אלעל" שכללו המון טיולים מסביב לעולם והכרות עם המון אנשים חדשים, הגענו למסקנה שהמשותף בין כל חברינו הוא שכולם עוסקים באופנה. אולי לא שמנו לב לזה אף פעם, אבל אופנה תמיד הייתה בנשמה שלנו.

תמיד קיבלנו מחמאות כמעט על כל פריט שלבשנו או הופעה שהרכבנו, לא פלא שהתחברנו רק לאנשים שעוסקים בזה. לפני כמה שנים, רוזי ביחד עם שותפה אחרת הקימה עסק קטן מהבית, של מכירת תחפושות מארצות הברית והכל היה משווק רק דרך עמוד בפייסבוק. השמועה התפשטה וצברנו מלא לייקים.

במכירת הביתית הראשונה, לא האמנו כמה אנשים הגיעו בפועל ואף נאלצנו לסגור את הדלת ולבקש שימתינו בחוץ. מאז כבר הבנו את הפוטנציאל של הרשת החברתית והאינטרנט. עם השנים כבר פתחנו חנות לפורים בשם רוזה'לה תחפושות ועכשיו עלה לנו רעיון ביחד, מאחר ויש לנו הרבה קשרים עם המון ספקי אופנה בעולם ולרוזי יש גם את הניסיון לנהל חנות, אז למה שלא נקים עסק? אז דיברנו עם אנשים וחישבנו עלויות, שאלנו אנשים וקיבלנו תגובות ממש חיוביות אבל מצד שני, לא הרגשנו שזה "שוס".

Fotor071395735

רצינו לעשות משהו קצת אחר. חשבנו על הוזלת המחירים שיהפוך את הפריטים לממש אטרקטיבים. גם יפים, גם איכותיים וגם לא יקרים. אבל איך מתמחרים את זה שלא נפסיד? העלויות לא זולות, גם המיסים בארץ לא עוזרים. ואז עלה הרעיון של הקמת אתר. ככה לא נצטרך להשתעבד לכל ההוצאות של החזקת חנות ונוכל באמת להציע את הפריטים שלנו במחיר יותר אטרקטיבי. המטרה שלנו היא בעצם להרוויח מעט על כל פריט אבל למכור הרבה (בתקווה). הדגש פה הוא באמת על אפורדבל. ככה הקמנו את Nastibella, אתר קניות בגדים באינטרנט. את רוב הבגדים אנחנו מייבאות מלונדון ועכשיו מתחילות לעבוד גם עם מעצבים וייבואנים ישראליים וגם ממקומות אחרים בעולם. יש הרבה תכניות ופיתוחים לאתר בעתיד הקרוב וזו באמת רק ההתחלה.

מהו הטרנד האהוב עלייך לקיץ 2013?
הטרנד של הקיץ לדעתנו הוא שמלות המקסי שיכולות להתאים גם ליום יום וגם לאיזה ערב קליל כזה, מומלץ עם סנדלים שטוחות למראה נונשלנטי.

מהו הפריט האהוב עליכן?
תשובה: הפריט האהוב עלינו באתר הוא שמלת וולקאנו, שהיא שמלת קולר מקסי, עם הדפס אבסטרקטי בצבעים עזים.

השמלה האהובה על רוזי

השמלה האהובה על רוזי

I WISH

אם תשאלו אותי, אחת השמלות שהכי אהבתי באתר היא השמלה הזאת, מסוג הקז'ואלים שיכולים להמשיך איתי מהבוקר לפגישות ועד יציאה בערב, כל עוד אני מאובזרת בצורה הנכונה… (נו, יש לי עוד מעט יום הולדת אם לא הבנתם את הרמז עד כה…)

ויש לנו הפתעה בשבילכן…. 50% הנחה למימוש בחנות האינטרנטית של nastibella.com – לקוראות בלוג אופנה BFF בלבד!
שימו לב שבמעמד הרכישה יש להקיש את הקוד BFF50 כדי לקבל את ההנחה המטורפת הזאת…. תהנו 🙂



הדס ימיני
הדס ימיני, עורכת BFF, חיה ונושמת אופנה, טרנדים ורשתות חברתיות.

הוספת תגובה